1 Şubat 2013 Cuma

GÜLŞAH'IN MİMİ

Sevgili Gülşah beni mimlemiş, teşekkür ederim...Sorular biraz gözümü korkutsa da en azından mimin birinci bölümünü elimden geldiğince cevaplamaya çalıştım.Bu mimi bir çok arkadaşımda gördüğüm için devamında kimseye göndermeyi tercih etmedim =)

Kitaplara eş değerde sevdiğin bir şey var mıdır? Varsa nedir?
Dekorasyon dergilerini çok severim.Maison Francaise,Home Art ve Evim dergisi favori dergilerimdir.
 
Takma adın var mı? Varsa o adı neye göre seçtin ya da sana nasıl hitap edilmeye başlandı? Yani hikayesi nedir?
Eşim ve kızkardeşim "gülüm" der...Annem arada "güloş" diye seslenir...Küçükken erkek kardeşim "gülişko" derdi şimdi büyüdü adam oldu ya artık demeyi yakıştıramıyor kendisine =)
 
Kitap okurken aynı anda şarkı dinleyenlerden misin? Belirli kitaplarla özdeşleştirdiğin şarkılar var mı? Varsa bunlar nelerdir?
Hayır hiç sevmediğim şeylerden bir tanesidir.İkisini ayrı ayrı yapıp adam akıllı tadına varmaya çalışırım.
 
Seri kitapları mı daha çok seversin yoksa tek kitapta herşeyin olup bitmesinden hoşlananlardan mısındır?
Tek kitaplar tercihim öbür türlü sıkılma ihtimalim yükseliyor.Bazen tek kitapta bile sıkılıp kolayca bırakabildiğimi düşünürsek seriler hiç bana göre değil...
 
Hayatta en çok gerçek olmasını / senin olmasını istediğin şey nedir?
Mutlu bir yuva, ömrümün sonuna kadar seveceğim bir erkek ve ondan olacak bir çocuk.Kalbimin sahibini buldum, 9 hafta sonra da oğlumuzu bekliyoruz inşallah bu tabloyu tamamlamak için =)
 
E-book mu yoksa eski usul,ellerinde hissedebileceğin kitapları mı okumayı tercih edersin?
E-book'ları sevemedim bir türlü.Şöyle yayıla yayıla rahatça elimde tutarak okuyacağım bir kitabın yerini asla tutmuyorlar.
 
En sevdiğin şarkıcı / grup ve onun / onların en sevdiğin şarkısı nedir?
Şebnem Ferah sevenlerdenim.
 
Kendin hiç ayraç yaptın mı? Yaptıysan eğer kendi yaptıklarını mı yoksa kitapların orjinal ayraçlarını mı tercih edersin?
Orijinal ayraçları kullanırım hiç ayraç yapma ihtiyacı hissetmedim.
 
En sevdiğin,bir anlamda hayatını etkileyen ünlü bir alıntı / alıntılar var mıdır?
Düşüncenin gücüne inanan birisi olarak bir hastanenin duvarında okuduğumdan  beri beni çok etkilemiş Mevlana'nın sözleri vardır...

"Kardeşim sen düşünceden ibaretsin
Geriye kalan et ve kemiksin
Gül düşünürsen gülistan olursun
Diken düşünürsen dikenlik olursun"
 
En sevdiğin mevsim hangisidir?
Kesinlikle yaz.Sabah uyandığımda gözüme güneş ışıkları giriyorsa tamamdır...
 
Dürüstçe cevap vereceğini varsayarak soruyorum.Elinde bir şeyleri değiştirecek güçte tek kullanımlık bir güç olduğunu düşünelim.Bu kadar büyük bir şans avuçlarındayken bencillik edip kendi isteklerin doğrultusunda mı kullanırdın yoksa daha geniş düşünüp herkesin yararına olan bir değişiklik yapmak için mi kullanırdın? Ve bu değişiklik (bencillik edip de yaptığın yada herkesin yararına olan) ne olurdu?
Adalet takıntılı bir insan olarak gelir adaletsizliklerini gidermek için elimden geleni yapardım.Sadece parasıyla adam olduğunu zanneden vasıfsız insanlar deli eder beni...
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder