28 Şubat 2013 Perşembe

BEBEK ŞEKERİMİZ

Kısa bir süreliğine blogumdan ayrı kaldıktan sonra nihayet geri döndüm.Bu sıralar bütün düzenimizi yeniden kuruyoruz desem sanırım yanılmış olmam.Hamilelik iznine çıkmamla birlikte hayatımdaki yoğunluk daha fazla arttı sanırım.Malum beyfendilerin gelmesine beş hafta kaldı...Dün doktor kontrolünde doktorumuzun da onayladığı üzere bol iştahlı küçük bir yemek canavarı bekliyoruz.Annesi yesede yemese de her şeyi silmiş süpürmüş benim oğlum.Kime çektiğini düşünmemize bile gerek yok sanırım boşuna küçük kirpi demiyorum ona =)


Tüm bu yoğunluklar arasında bir yandan da uğraşıp Toprak Bey'in bebek şekerlerini hazırladık ve bitirdik.Kendine iş çıkarmaya pek meraklı bir çift olarak şekerlerimizi de kendimiz yapalım dedik.


Araştırıp minik cam şişeler satın aldık öncelikle...Daha sonra kendim elde minik bir kirpi logosu çizip bilgisayara attım ve şişelere yapıştırmak üzere photoshop programında etiketler hazırlayıp sticker şeklinde çıktılarını aldım.Sonra da elimize kuvvet tek tek kestik bu stickerları ve şişelerimize yapıştırdık.Şişelerimize minik şekerlerimizi de doldurup mantar tıpalarla ağzını kapatıp mavi kurdele ile de süsleyince bebek şekerlerimiz de hazır olmuş oldu.

Bebek şekerlerimizi hazırlamayı bu kadar kolay anlattığıma bakmayın kesinlikle çok fazla vaktimizi aldı.Kirpi de ben de işten gelince kaç akşamımızı bunların yapımına harcadık.Vaktiniz bolsa tavsiye edilir efendim, bizim gibi işe güce fazla meraklı olmaya çok da gerek yok =)

31 yorum:

  1. Ne güzel olmuşlar :) Mantar tıpalara, mavilere, logoya, her bişeye bayıldım :)
    Sağlıkla gelsin Toprak :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuşlar. Kullanılan şişe, üstünde ki kağıdın deseni çok kibar ve tatlı durmuş.ikinizin de ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. Çok emek vermişsiniz ama harika olmuşlar ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  4. farklı olmuş mimar farkımı desek ben bayıldım bunlara:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, hayırlısı ile kavuşun inşallah yavrunuza.

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuşlar...Ellerinize sağlık...
    Dilerim ki hayırlısıyla ve sağlıkla kavuşursunuz Buğra Toprak efendiye...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  7. Esen can teşekkür ederim, ben de en çok kirpi logomuzu severek çalıştım =)

    Aslı teşekkür ederim, o cama yapıştırdığımız eğrisel şekilli kağıtları kesmekle baya uğraştım açıkçası =)

    Mehtap Abla, sağol...Bir süredir yoktum kim bilir neler neler yaptın bu arada hepsini inceleyeceğim bir ara.Sevgilerimle...

    Merinin mutfağından, mimar farkı mı bilmiyorum ama bu minik canavar her şeyi yaptırıyor insana...

    Anne mahsustan, amin amin en büyük dileğimiz şu an...

    Emel Akan, güzel dileklerin için teşekkür ederim.Tanıştığımıza sevindim =)

    YanıtlaSil
  8. Çok begendim elinize sağlık cam şişeler nereden acaba :-)

    YanıtlaSil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. Çok güzeller.Ellerinize sağlık. Şişeleri nereden aldınız acaba?

    YanıtlaSil
  11. Büşra Öztürk,Benim küçük cennetim teşekkür ederim.Şişeler tabiki Eminönü'nden :) Kendileri penisilin şişesi olarak geçiyor ve tıpalarıyla birlikte farklı boyutlarda satılıyor.

    YanıtlaSil
  12. hepsi bir arada daha bir güzel olmuşlar =) ellerinize sağlık çok çok şirinler =)

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederiz Aylin teyzesi =)

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar canım,
    Sayfana gelince ne güzel bir haberle ve şeker cicilerle karşılaştım:)
    RABBİM küçük prens beyi sağlıkla kucağına almayı nasip eylesin inşallah:)
    Bebek şekerleri çokk güzel olmuş.Senin ve eşinin ellerinize emeklerinize sağlık:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  15. merhabalar,
    şişeleri nereden aldınız?
    bayıldım :)
    bende kızımın doğumgünü için yapmak istiyorum :)

    YanıtlaSil
  16. Sevgili M1M Hanimcigim;

    Siz bu satirlari okurken ben cok uzaklarda olacagim :) Ellerinize saglik annesi, Toprak Efendi daha dünyaya gelmeden tatli hediyelerini önden göndermis... Acaba nasil yaptiniz, yapim asamalarinizi yayinlamayi ve tüm takipcplerinizi aydinlatmayi düsünür müydünüz?

    Imza: Asabi Kirpi

    YanıtlaSil
  17. ne kadar özenle hazırladığınız belli oluyor. ellerinize, emeğinize, zevkinize sağlık. şişeler çok şirin ve şık olmuş.
    sıra da bebişin gelmesini beklemek var sanırım:))
    kalın sağlıcakla

    YanıtlaSil
  18. Sevalce lezzetler, ziyaretin ve içten dileklerin için çok teşekkür ederim...

    Durunun annesi, şişeleri eşim Eminönün'de bir handa bulmuş.Daha öncede dediğim gibi kendileri penisilin şişesi...

    Asabi Kirpi, yapım aşamalarını paylaşamayacağım kadar yordu beni bu tatlı şişeler =)

    Asortik, teşekkür ederim.Evet bir kaç hazırlıktan sonra biz hazır olacağız inşallah...Sonra da bebişin keyfini bekleyeceğiz =)

    YanıtlaSil
  19. teşekkürler yanıtınız için.. bir sorum daha olacak ben internetten sipariş edicem şişeleri de, acaba bunlar 100 cc lik mi yoksa 50 cc lik mi? bende kolonya koyup süslemeyi düşünüyorum ama karar veremedim 50 cc mi olsun 100 cc mi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim şişelerimin kaç cc olduğunu şu anda hatırlayamıyorum ama boyu 7.5 cm çapı ise 4 cm.Açıkcası bu kolonyalar daha çok süs amaçlı hazırlanacak ben olsaydım yine bu boyutu kullanırdım.Daha büyük boyutun sevimli duracağını zannetmiyorum =)

      Sil
  20. sanırım haklısınız..
    çok teşekkürler ozaman 7,5 cm'e 4 ise 50 cc lik sizin..
    tamam şimdi siparişimi verebilirim buna göre ;)

    size de hayırlı doğumlar..Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin minik prensi ;)

    YanıtlaSil
  21. Elinize sağlık, bayıldım.Bu etiketleri ben dışarıda basırıyorum.Size inanamadım,süper...

    YanıtlaSil
  22. selamlar nasılsınız:) elinize sağlık bayıldım valla hazırlıklara bebek için. sizden bir ricam var şişeleri nereden aldığınıza dair adres veya ipucu almam mümkün mü :)?? (ben de mimarım bu arada, tasarımcının tasarımcıya biraz yardımı olursa sevinirim) e - mail: ilkergulsevim@hotmail.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç bir cevap ama daha önce de soranlara söylediğim gibi Eminönü'nden aldım Mercan yokuşundan...

      Sil
  23. Mrb... Şişeleriniz çok güzel olmuşlar.Bende böyle bir şey yapmayı düşünüyorum.Yuvarlak etiket tasarladım.Etiketlerin renkli çıktısını mı alıyorsunuz yoksa bir yerde yapışkanlı olarak mı bastırıyorsunuz???Yapıştırma yapıyorsanız ne ile yapıştırılıyor???Teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba...Etiketleri özalitçide normal renkli sticker olarak bastırdım ve kendim kestim.Stickerın arkasındaki kağıdı çıkarınca cama çok kolay bir şekilde yapıştı.

      Sil
  24. gerçekten çok şık olmuşlar:) kullandığınız photoshop programının adı nedir acaba ben de bebeğim için hazırlamak istiyorum da.

    YanıtlaSil
  25. Programın ismi photoshop.Hangi versiyonu olduğunun pek bir önemi yok aslında hepsi bu işlevi görecektir.Şimdiden kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  26. merhaba . bu şişeleri netten bulabileceğim bir adres biliyor musunuz?

    YanıtlaSil
  27. Aaaa! Bu kavanozlar, Burak Toprak :) inanmıyorum deyip gittim baktım ve bir de ne göreyim komşumuzmuş mutfakta bir mimar :) Sevgiler Ablacım. Çok güzel olmuş kavanozlar, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil