17 Aralık 2012 Pazartesi

PAMO'NUN MİMİ

 
 
 
Genellikle mantığım ön plandadır.Mantığımı iptal eden ve duygularımla karar verdiğim tek kişi sevgili kirpim kocamdır.
 
 
 
İnsanların bir kısmının mutsuz olmak için gerçekten haklı sebepleri var sağlık problemleri, parasızlık, aşksızlık vs. gibi...Fakat bunlar yolundayken hala mutsuzsa bir insan tatminsizdir ne diyeyim.
 
 
 
 
 
Çoğunlukla savunurum fakat susuyorsam bu karşımdakinin çok daha büyük bir tehlike altında olduğunu gösterir =) Çünkü susmuşsam darbe büyük gelmiştir bana ve kin tutmaya başlamışımdır hemen...
 
 
 
 

2 yorum:

  1. ah benim de vaktim olabilse yurt dışı için her türlü para biriktirirdim :) negzel :)

    YanıtlaSil
  2. İnşallah ilerde bolca vakit yaratabilirsin gezmelere =) Bu arada el iyileşmiştir inşallah o günden beri pilav yaparken aklıma geliyorsun aman cam bardakta suyu ölçmeyeyim diyorum her seferinde...

    YanıtlaSil