1 Şubat 2012 Çarşamba

ALLAH SEVDİĞİ KULUNA EŞEĞİNİ ÖNCE KAYBETTİRİR SONRA BULDURURMUŞ :)

Sabahtan beri üzül üzül ne kadar üzüldüğümü bir ben bir de karşımda oturup asık suratımı izlemek zorunda kalan sevgili çalışma arkadaşım bilir :) Dün akşamdan beri alyansımız kayıptı, iş yerinde bırakmışsındır umuduyla sabahı ettik fakat eşim iş yerinde de bulumayınca dedik gitti yüzük.Yüzük bol olduğu için kayıp düşme ihtimaline karşı son çare işyerinin çıkışındaki karları bir güzel alt üst eden eşim yine bulamadığını söyleyince ne kadar üzüldüğümüzü anlatamam.Tamam kaybettik yenisini yaptırırız desek de yok içime sinmemişti.Sanırım biz kadınlar böyle şeylere çok büyük anlamlar yüklüyoruz ama yüklenmeyecek gibi de değil ki.Sonuçta birbirimize söz verdiğimiz gün geçirmişiz parmaklarımıza o alyansı.

Neyse yarım saat önce kısmette varsa o yüzüğü tekrar takmak Allah bir şekilde buldurtur bize diye bir mail atmıştım ki eşime beş dakika geçmeden telefonum çaldı ve alyansımız iş yerinin önündeki karların içinde bir görevli tarafından bulunmuştu :) Yüzük iş çıkışı parmaktan nasıl kayıp nasıl düşer aklım almadı ama ne önemi var ki bulundu yuppi :) Allah'ın sevdiği kuluymuşsun aşkım ne diyeyim tabi benim de :)


Diyeceğim o ki siz siz olun eğer alyansınız parmağınıza bol geliyorsa olsun böyle takarım demeyin gidin bir kuyumcuya daralttırın.Ayrıca da henüz yüzük alma aşamasında olanlar sakın yüzüklerinizi sağ elinizin parmağına göre seçmeyin.Çünkü sağ elimizin parmakları sol elimize göre biraz daha kalın.O yüzden nişanlıyken iyi olan yüzük evlenip de sol ele geçtiğinde bol kalabiliyor.Aynı üzüntüyü kimsenin yaşamasını istemem o yüzden uyarmayı bir borç bildim kendime, herkese kayıpsız günler :)


2 yorum:

  1. Alyansı bulmanıza sevindim :) Evli değilim ama böyle şeylere fazlasıyla anlam yükleyen biriyim. Bu arada şu sağ ve sol parmak olayını dikkate alıcam nişanlanacağım zaman, öneri için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. BENDE DÜN AKŞAM 400. DOLAR İŞ ÇIKIŞI DÜŞÜRDÜM SABAHA KADAR DÜŞÜNDÜM DURDUM NEYSE Kİ SABAH HAYIRLI BİR HABER GELDİ İŞ YERİNDEN İNERKEN MERDİVENLERDE BULUNMUŞ ÇOK SEVİNDİM ALLAH SEVDİĞİ KULLARINA ÖNCE EŞEĞİNİ KAYBETTİRİP SONRA TEKRAR BULDURURMUŞ

    YanıtlaSil